ONTSPANNINGSMASSAGE MET ALOË VERA

Aloë Vera is een plant die in het westen wordt gehouden als kamerplant. In de stengels van de aloë vera plant zit gel. Deze gel heeft door de medicinale eigenschappen een positief effect op de gezondheid. Het bevat verschillende vitamines, zoals vitamine A, C, E, B3, B6, B11 en B12 en mineralen als, calcium, zink, ijzer, kalium, magnesium, natrium, koper, fosfor, strontium, tin, en kobalt. Deze plant beschikt over 20 verschillende aminozuren die belangrijk zijn voor het menselijk lichaam.

VERMINDERT HUIDPROBLEMEN
De gel is niet alleen goed voor een mooie huid, het zorgt ook voor een gezonde huid.
Wel zo belangrijk! Het kalmeert en koelt de huid waardoor het een perfecte gel is om te gebruiken bij verbranding door de zon of brandwonden. Het biedt direct verlichting.

Aloë Vera gel kan ook Gebruikt worden tegen huidproblemen als eczeem, wondjes, acne, ontstekingen of een zwelling.
Door de gel in de huid te masseren zullen de huidproblemen verminderen.

VERBETERING VAN HET IMMUUNSYSTEEM
Door de hoeveelheid vitamines en mineralen in de Aloë Vera gel wordt het immuunsysteem aangesterkt. Daarnaast worden aminozuren in het lichaam aangevuld waardoor het immuunsysteem een oppepper krijgt. Hierdoor is het lichaam beter beschermd tegen bacteriën en virussen waardoor je minder vatbaar bent voor bijvoorbeeld griep of een verkoudheid.

ONDERSTEUNT BIJ REUMA EN ARTROSE
Bij reuma en artrose ontstaan er ontstekingen in en rondom de gewrichten.
Dit kan veel pijn veroorzaken en de mogelijkheid tot bewegen beperken.
Aloë Vera verlicht de ontstekingen waardoor de pijn zal verminderen, daarnaast zorgt het ervoor dat gewrichten niet verder afslijten.

Ook bij geen klachten een weldaad voor je lichaam!

Aloë Vera Ontspanningsmassage
  30 min. Rug-, schouders & nek    €   40,-